Dětské nosítko Wildride, Olive green rib
Detailní popis produktu
Dětské nosítko Wildride - Olivegreen Rib
Užijte si klid přírody s nosítkem pro batolata Wildride v olivově zeleném manšestrovém provedení. Toto nosítko je vyrobeno ze 100%bavlny/polyetylénu a nabízí pohodlí i styl pro vaše nejmenší. Stejně jako bujné listí olivového háje, nechť je každé dobrodružství cestou růstu a odolnosti. S Wildride se každý krok stává harmonickou směsí pohodlí a objevování. Zahalte se tedy do klidu přírody a vydejte se společně na cestu za poznáním.
Nosítko můžete mít vždy při ruce jelikož je velice skladné a navíc se s ním rozšíří možnosti výletů s dětmi, protože se nyní podíváte i na místa kam se s kočárkem dostanete jen stěží nebo vůbec.
Používá se velmi jednoduše:
- Nosítko nasadíte na sebe.
- Provléknete ho za hlavičkou dítěte.
- Upravíte polohu a styl sezení dítětě.
- Popruh sesadíte na rameno (ne na krk).
- Zajistíte.
- Hotovo, celé to zabere asi 20 vteřin.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ergonomická nosítka |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Ten okamžik zná každý mladý rodič. Jste se svým malým dítětem venku a vaše batole už nemůže (nebo nebude) chodit. Zvednete dítě na bok a pokračujete v chůzi nebo v nákupu. O deset minut později – už jste třikrát změnili strany – máte kyselé paže a bolí vás záda z nepřirozeného vyvažování. A do cíle je to samozřejmě ještě pořádná vzdálenost....
NÁPAD
Přesně to se stalo ještě jednou Joostu Hultinkovi, když se v roce 2020 procházel se svými malými dětmi po pláži. Měl dost. Určitě muselo existovat řešení tohoto problému? Po návratu domů vzal surfový popruh a provizorně z něj vyrobil nosič, který si pověsil šikmo přes rameno. A ve kterém se ukázalo, že dokáže svého nejmladšího nosit v pohodě na boku. Zavolal své dobré kamarádce Britt Schoorl, která svou dceru často nosila v nákupní tašce. To byl výchozí bod dlouhého procesu vývoje produktu. A o vzrušující jízdě na horské dráze, které se začalo říkat Wildride, která vezme Joosta a jeho partnery Britt a Emilie do desítek zemí po celém světě!
PRODUKT
Výsledkem stovek hodin navrhování, konstruování, testování a vylepšování, které následovaly onen letní plážový den, je pečlivě navržený nosič pro batolata na cesty. Důkladně testováno fyzioterapeuty, ergoterapeuty a průmyslovými designéry, design je vhodný pro děti od 9 měsíců do 20 kilo (cca 4 roky). Nosič s certifikací SGS (jak ASTM, tak CEN/TR) se skládá z látkové skořepiny, ve které dítě pohodlně sedí a je podepřeno. Kbelík je připevněn k širokému popruhu, který se nosí šikmo přes druhé rameno s měkkou ramenní vycpávkou. Pro větší pohodlí má tento popruh bezpečnou plastovou přezku ve výšce hrudníku, kterou můžete snadno otevřít a zavřít jednou rukou. Patentovaný design Wildride nabízí rodičům ergonomické a pohodlné nošení v mnoha stylových designech a tkaninách. Každých šest měsíců jsou do kolekce přidávány nové vzory. To, co dělá nosič Wildride jedinečným, je to, že - na rozdíl od předních nebo zadních nosičů - můžete s dítětem komunikovat z očí do očí a společně vidět to samé. Takže máte opravdu kvalitní čas se svým malým, bez bolesti a fyzických problémů.
Online mediální stratég Joost Hultink byl u kolébky Wildride se svým popruhem na surfování. Britt Schoorl se svou minulostí jako módní návrhářka věděla, jak proměnit jeho nápad v chytrý, bezpečný a módní produkt pro mladé rodiče po celém světě. Navrhla první nosič a vyvinula silnou identitu značky Wildride. Od té doby je Britt zodpovědná za produktový design a vývoj a instagramový kanál, který je pro značku velmi důležitý a úspěšný. Joost spravuje a vyvíjí globální platformu elektronického obchodování. Po úspěšném spuštění Wildride v roce 2021 dostala podnikatelka Emilie Tabor v roce 2022 jako dárek nosič Wildride. Byl tak ohromen, že kontaktovala Joosta a Britta. Brzy si uvědomili, že Emilie se svými mezinárodními zkušenostmi, sítí a vizí bude perfektním doplňkem jejich týmu. Emilie je nyní zodpovědná za rozvoj podnikání, B2B síť a mezinárodní zavádění.
DOBRODRUŽSTVÍ
Za pouhé tři roky vyrostl Wildride z nápadu v mezinárodně zavedenou značku. Jeho prémiové dopravce vyhledávají mladí rodiče, influenceři a celebrity po celém světě, od Kanady po Japonsko a od severských zemí po Jižní Afriku. Jeho prémiový design řeší univerzální problém, se kterým se setkávají mladí rodiče napříč kulturami, kontinenty a časovými pásmy. Britt, Emilie a Joost jako úzký a doplňující se tým pokračují v průkopnickém poslání usnadnit životy
mladých rodičů. Konec této divoké a dobrodružné jízdy je tedy nikde v nedohlednu!